Someone of us is gonna die young.

Min mamma berättade för mig idag att en gammal vän till henne vars dotter har en hjärntumör och ligger och väntar in döden,det finns inget att göra för att rädda henne och hon är bara 19 år tjejen. Nu försöker de bara göra så lindrigt för henne som möjligt och inte göra henne orolig/rädd. Stackars stackars tjej och familj! Jag tog så illa vid mig så jag tänker tillägna detta inlägg till henne och hennes familj.

Det är orättvist att änglarna vill ha tillbaka en av de finaste de lånat ut åt oss på jorden så tidigt. Jag hoppas verkligen att hon och hennes familj kommer ha det bra när hon är uppe bland molnen och ser och visar sina nära och kära deras vägar.

Styrke kramar till alla hennes anhöriga och vänner,jag tänker på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0